ردکردن این
تعمیرگاه ام جی در اصفهان

بهترین تعمیرگاه ام جی (MG) در اصفهان

کمی درباره ام جی (MG):

شرکت خودرو سازی ام جی مخفف Morris Garages (موریس گاراژ) توسط سیسل کیمبر در سال 1920 تحت عنوان M.G. Car Company Limited تاسیس شد. این شرکت در ابتدا خودروهای اسپورت تولید می کرد. این شرکت همچنین خودروهای کوپه و سدان را بعد از سالها در خط تولید خود قرار داد. سیسیل کیمبر در سال 1921 به عنوان مدیر فروش به نمایندگی پیوست و در سال 1922 به سمت مدیر کل ارتقا یافت. کیمبر با تولید نسخه های ویژه خود از اتومبیل های موریس شروع به ترویج فروش کرد. ام جی در طول سال ها دستخوش تغییرات زیادی در مالکیت شد. در سال 1052 موسسه Morris Nuffield با Austin ادغام شد که حاصل ای ادغام شرکت British Motor Corporation بود. فعالیت‌های BMC در سال 1967 به بخش MG Division تغییر نام داد و در سال 1968 شرکت Biritish Leyland Motor Corporation (BLMC) تغییر کرد. بعد از ادغام شرکت خودروسازی نانجینگ با شرکت صنعت خودرو شانگهای (SAIC) این خودرو به MG Motor تغییر نام داد. در سال 2011، ام جی موتور مدل جدیدی به نام های ام جی 6 در GT (هاچ بک) و مگنت (سالون) را روانه بازار کرد که اولین نسل جدید ام جی های موجود در بریتانیا پس از MG TF بودند. سری MG Motor MG اکنون در هند، استرالیا، برونئی، چین، شیلی، کلمبیا، برزیل، کاستاریکا، مکزیک، نروژ، تایلند، آفریقای جنوبی و بریتانیا به فروش می رسد. اولین مدل کاملاً جدید با برند MG به مدت 16 سال، MG 6 (مشتق شده از خودروی چینی Roewe 550)، به طور رسمی در 26 ژوئن 2011 در جریان بازدید نخست وزیر چین، عرضه شد.  در سال 2005 این شرکت به BMW فروخته شد و در آخر شرکت SAIC (چین) این شرکت را به تملک خود درآورد. اگر چه تا به امروز تمامی قطعات این خودرو کماکان در بیرمنگهام انگلستان تولید می شود که همین امر باعث شده که کیفیت ساخت این خودرو نسبت به خودروی های هم قیمت در ایران یک سرو گردن بالاتر باشد. خوشبختانه خودرهای MG دارای بده بسیار مقاوم و با کیفیتی می باشند. و خرید مدل های موجود در بازار را با توجه به رقبای آن در ایران کاملا توصیه کرد. روان، جا دار، خوش ساخت و زیبا از ویژگی های بارز این خودرو در بازار ایران می باشد. اگرچه تعدد مدلهای این شرکت در ایران آنقدر بالا نیست اما همچنان محصولات موجود در بازار را میتوان پیشنهاد داد.

در بازار ایران نیز حدود 5 مدل خودرو ام جی وجود دارد که محبوبترین آنها MG 550 می باشد. تعمیرگاه تخصصی خودروی ام جی (اتو کلینیک سید) در شهرستان اصفهان، از سال 1390 تا کنون در زمینه تعمیرات تخصصی خودروهای MG فعالیت میکند. شاید بتوان بزرگترین ایراد خودروهای MG را کمبود نمایندگی های این خودرو در ایران دانست. تعمیرگاه اتو کلینیک سید راه حل ایده آلی برای دارنگان خودروهای MG  می باشد. این تعمیرگاه با در اختیار داشتن متخصصین و تعمیرکاران خبره توانسته نظر مثبت اکثر مشتریان را به خود جلب کند. تعمیرات و سرویس کامل خودرهای ام جی مانند تعمیرات تخصصی گیربوکس، تعمیرات تخصصی تمامی بردهای الکترونیکی (مانند شیشه ها، ترمزهای ABS و …) تعمیرات سویچ و ریموت، صدا، صافکاری کاملا حرفه ای را به طور حرفه ای در اختیار شما قرار میدهد.

ام جی اصفهان

در بازار ایران نیز حدود 5 مدل خودرو ام جی وجود دارد که محبوبترین آنها MG 550 می باشد. تعمیرگاه تخصصی خودروی ام جی (اوتو کلینیک سید) در شهرستان اصفهان، از سال 1390 تا کنون در زمینه تعمیرات تخصصی خودروهای MG فعالیت میکند. شاید بتوان بزرگترین ایراد خودروهای MG را کمبود نمایندگی های این خودرو در ایران دانست. تعمیرگاه اوتو کلینیک سید راه حل ایده آلی برای دارندگان خودروهای MG  می باشد. این تعمیرگاه با در اختیار داشتن متخصصین و تعمیرکاران خبره توانسته نظر مثبت اکثر مشتریان را به خود جلب کند. تعمیرات و سرویس کامل خودروهای ام جی مانند تعمیرات تخصصی گیربوکس، تعمیرات تخصصی تمامی بردهای الکترونیکی (مانند شیشه ها، ترمزهای ABS و …) تعمیرات سویچ و ریموت، صدا، صافکاری، زیر و بند و تمامی خدمات تعمیراتی به صورت کاملا حرفه ای در اختیار شما قرار میدهد. همچنین مجموعه گروه اتو کلینیک سید را میتوان بهترین در زمینه تعمیرات خودرهای MG دانست که در استان اصفهان وجود دارد. با خیال راحت بدون نگرانی خودروی MG خود را نزد ما آورده و از تعمیر اصولی خودرو اطمینان کامل داشته باشید. پس اگر مشکلی برای خودروی MG شما پیش آمده و قصد تعمیر داشته اید. اتو کلینیک سید در دسترس ترین و تخصصی ترین کلینیک خودرو در اصفهان برای شما خواهد بود