ردکردن این
بهترین تعمیرگاه هیوندای در اصفهان

بهترین تعمیرگاه هیوندای در اصفهان

تاریچه هیوندای، زیبای پیشرو!

در دهه های اخیر شرکت هیوندای به خط مقدم طراحی و ساخت خودروهای مدرن در دنیا تبدیل شده، خود کلمه هیوندای از کلمه کره ای “hanja” به معنی “مدرنیته” گرفته شده است. شرکت هیوندای ید طولایی در زمینه نوآوری و تکنولوژی دارد. اگرچه پیشرفت و نوآوری هدف اصلی هیوندای نبوده. در عوض این شرکت همیشه یک هدف را در نظر داشته است: ساخت خودروهایی با کیفیت بی نظیر. این روزها هیوندای بیش از هر زمان دیگری به خلق تجربه رانندگی ایده آل نزدیک شده است. شرکت خودروسازی هیوندای به طور رسمی برند خود را در سال 1967 راه اندازی کرد، اما خاستگاه این غول خودروسازی کمی به عقب تر و به دنیای پس از جنگ کره جنوبی بازمی گردد. شرکت در سال 1947 آغاز شد، زمانی که کارآفرینی به نام چانگ جو یونگ یک تجارت کوچک به نام شرکت مهندسی و ساختمان هیوندای را تأسیس کرد. هدف مشخص بود: کمک به کره جنوبی برای بازسازی و صنعتی شدن پس از ویرانی های جنگ جهانی دوم.

متأسفانه، جنگ کره امیدها و برنامه تجاری جو یونگ را بر باد داد. پس از آخرین جنگ بزرگ، چانگ جو یونگ مجبور به ترک شرکت شد و در عوض به دنبال کار در وزارت حمل و نقل کره رفت. اگرچه بیش از یک دهه قبل از تشکیل شرکت هیوندای موتور در اواخر دهه 1960 می گذشت، ولی بذرهای پروژه بعدی جو یونگ کاشته شد. شرکت هیونداری موتورز به طور رسمی در سال 1968 با همکاری شرکت فورد موتوز اولین خودروی با نام “کورتینا” رو تولید و شروع به کار کرد. عرضه این خودرو اولین قدم در مسیر طولانی و موفق این شرکت بود. شرکت هیوندای در کارخانه اولسان در جنوب شرق کره جنوبی می باشد. امروزه شرکت هیوندای با ساخت خودروهای زیبا و پیشرفته در کنار ویژگی های فنی عالی به یکی از بهترین تولید کنندگان خودرو در آسیا و جهان مبدل شده.

جنسیس جی 70 - تعمیرگاه اتو کلینیک

هیوندای در ایران و اصفهان:

خوشبختانه خودروهای شرکت هیوندای بیش از یک دهه در ایران حضور پررنگی را تجربه میکنند اگرچه همانند سایر خودروهای خارجی قیمت این خودروها در ایران بالا رفته است. مدل های متعددی از این شرکت در بازار ایران یافت می شود از سوناتا و آزرا گرفته تا شاسی بلند هایی مانند سانتافه، توسان و وراکروز. تعمیر خودروهای هیوندای ممکن است کمی گیج کننده باشد، در هنگام تعمیر خودروهای هیوندای می بایست کمی دقت بخرج داد، چرا که در بعضی مواقع تعمیرکاران بجای تعمیر، برای راحتی کار خود تعویض کردن قطعه را به مشتریان پیشنهاد میکنند. از آنجا که تعویض قطعات برای مشتریان هزینه بسیار بالایی می طلبد تعمیر میتواند بهترین راهکار باشد. اتوکلینیک تخصصی سید در اصفهان، با بیش از 20 سال سابقه و در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص در زمینه تعمیرات مانند زیر بند، گیربوکس، جلوبند، موتو، چرخ های خودرو، کلیه خدمات تعمیرات الکترونیک و… می تواند بهترین برای شما باشد. گروه اتوکلینیک تخصصی سید واقع در شهرستان اصفهان را می توان با اطمینان بهترین تعمیرگاه تخصصی در سطح استان دانسته و در رقابت برای بهترین تعمیر در سطح کشوری نیز جایگاه عالی را به خود اختصاص داده است. اگر از دارندگان خودروهای هیوندای هستید و قصد تعمیر خودروی خود هستید اتو کلینیک تخصصی سید بهترین راهکار برای شما خواهد بود.