ردکردن این
تعمیرگاه تویوتا در اصفهان

بهترین تعمیرگاه تویوتا در اصفهان

تاریخچه تویوتا:

حقایق شگفت انگیز زیادی در مورد تاریخچه تویوتا وجود دارد که کمترین آنها خود نام تویوتا است. ساکیچی تویودا طرح های پیشگامانه ای خلق کرد که یکی از آنها برای مخترع پول کافی برای تاسیس شرکت موتور تویوتا به ارمغان آورد. ظاهراً تغییر نام از تویودا به تویوتا برای آسان‌ تر کردن تلفظ بوده است. در ابتدا، این شرکت به دلیل کاربردهای نظامی تا حدی توسط دولت ژاپن حمایت می شد. پسر تویودا، کیچیرو، کنترل عملیات خودرو را پس از توقف تقریباً تمام واردات ژاپن در سال 1936 به دست گرفت. اولین خودروهایی که او تولید کرد دو سیلندر داشتند، به سرعت با خودروهایی جایگزین شدند که از طرح شورولت 65 الگوبرداری شده بود. تویوتا اولین موتور خود را در سال 1934 تولید کرد و اولین خودرو و کامیون در سال 1935 تولید شد. با این حال، دو سال بعد در سال 1937، شرکت از هم جدا شد. در پایان سال 1945، ارتش ایالات متحده به تویوتا اجازه داد تا تولید در زمان صلح (صلحی موقت در جنگ جهانی) را آغاز کند. تویوتا از آنچه از برنامه آموزش صنعتی آمریکا آموخته بودند استفاده کردند تا حتی پس از اتمام جنگ بتوانند بازار آمریکا را بدست بگیرند و به فروش خود ادامه دهند. در حالی که این شرکت پس از جنگ جهانی دوم کامیون می ساخت، شروع به ساخت تویوپت کرده بودند که با قیمت ارزان در دسترس رانندگان بود و برای مانور دادن در جاده های ناهموار ژاپن پس از جنگ ساخته شد. تنها 215 دستگاه تویوپت SA ساخته شد، اما تویوپت SF که به دنبال آن عرضه شد، منجر به فروش سالانه 8400 دستگاه تا سال 1955 و 600000 دستگاه در سال 1965. بعد از آن تویوتا لندکروزر، یک کامیون غیرنظامی که بر اساس طراحی ناوهای حامل سلاح های نیم تنی دوج ساخته شده بود، به همراه بانتام معرفی شد. پس از آن، در سال 1958، تویوتا Crown، اولین خودروی لوکس خود را معرفی کرد.

تویوتا در دنیای امروزی:

تویوتا با تلاش مضاعف برای ایجاد خودرویی قابل اعتماد، عملکرد خوب و ویژگی های ایمنی برتر به رشد خود ادامه داده است. تویوتا امروزه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در جهان میباشد و به نبردی نزدیک با جنرال موتورز و فورد برای کسب مقام شماره یک جهان از نظر فروش ادامه می دهد که تقریبا نیز موفق بوده است. با تولید سالانه بیش از 5.5 میلیون وسیله نقلیه و برنده جوایز فراوان از مراسم بهترین خودروها و شهرت فناوری نوآورانه، این شرکت قطعاً از هدف خود برای ایجاد جایگاهی در بازار خودرو آمریکا فراتر رفته است. تویوتا در سال 2016 با تولید بیش از 10 میلیون خودرو در سال به بزرگترین تولید کننده خودرو در جهان تبدیل شد. نام تویوتا همواره در کنار ایمنی و کیفیت در کنار قیمت ایده آل برای همگی آشنا شده است و آنها همچنان به ارائه ایده های جدید برای آینده ادامه می دهند.

اتو کلینیک سید.

تویوتا در بازار ایران و تعمیرگاه های معتبر:

تویوتا از قدیم تا به امروز در بازار ایران جا خوش کرده است. مدل های فراوانی را در ایران میتوان یافت. فروش خودروهای تویوتا با توجه به گران بودن قیمت این خودرو ها در بازار ایران باز هم فروش مناسبی را تجربه میکنند. بازار ایران برای خودروهای خارجی به خصوص تویوتا به دلیل سختگیری بی دلیل در واردات خودروها قیمت به شدت بالایی نسبت به قیمت واقعی آن دارند. متاسفانه بسیار پیش آمده که برای تعمیر خودروی تویوتا تعمیرکنندگان به جای تعمیر پیشنهاد تعویض را به مشتریان خود میدهند، این باعث شده تا دارندگان خودروی تویوتا در ایران به شدت از تعمیر خودروهای خود ناراضی باشند. اما چرا بجای تعمیر، تعویض انجام می شود؟ خب جواب ساده است سود بیشتر در کنار راحتی تعمیر خودرو. اما نگران این مساله نباشید، کلینیک تخصصی خودرو سید، با در اختیار داشتن متخصصین در زمنیه تعمیر گیربوکس، زیربند، جلوبند، تعمیر بردهای الکترونیکی و سایر مشکلات در خدمت دارندگان خودروهای تویوتا می باشد. اگر از دارندگان خودروی تویوتا هستید و قصد تعمیر را دارید کلینیک تخصصی سید در اصفهان میتواند کمک حال شما باشد.