ردکردن این
تعمیرگاه خودروهای چینی در اصفهان

تعمیرگاه خودروهای چینی در اصفهان

تعمیر خودروهای چینی در اصفهان (و سایر شهرستانها)

خودروهای چینی را میتوان به چند دسته تقسیم کرد اما همه آنها خوشبختانه از کیفیت به مراتب بهتری از خودروی های داخلی را دارند. امکانات مناسب و قدرت موتوری بهتر، طراحی ظاهری زیبا و مدرنتر نسبت به خودروهای داخلی و سایر موارد توانسته علاقمندان زیادی را به سمت این خودروها سوق دهد. خرید خودروهای چینی ممکن است کمی ترس در دل خریدار بی اندازد، چرا که عموم بر این باورند که قطعات این خودروهای به خوبی یافت نمی شوند و اگر مشکلی برای خودرو بوجود آمد تعمیر آن کاری است بسیار دشوار. اما خبر خوش برای دارندگان خودروهای چینی، گروه اتوکلینیک تخصصی سید با بیش از 20 سال سابقه در زمنیه تعمیر خودروهای خارجی از جمله خودروهای چینی می تواند به کمک شما بیاید. به راحتی و اعتماد کامل خودروهای خود را می توانید در اتوکلینیک تخصصی سید تعمیر کرده و از خدمات گسترده این گروه بهره مند شوید.

امروزه خودرهای چینی با توجه به کیفیت مناسب و قیمت رقابتی توانسته سهم چشم گیری از بازار ایران را در اختیار بگیرند شرکت های مانند Geely،  JAC، چری آریزو، هاوال، و خودرهای تولید داخلی که در اصل چینی هستند مانند MVM، بسترن، لیفان، هایما همگی از خودروهای چینی هستند که در بازار ایران به راحتی یافت می شوند. ورود خودروهای چینی در ایران تقریبا در اوایل دهه هشتاد باز میگردد در ابتدا خودروهایی مانند برند جیلی شروع شد و بعد از ان سایر شرکتها خودرو های خود را روانه بازار ایران کردند. با این حال خرید خودروی چینی نیز با توجه به تورم و رشد قیمت دلار در ایران نیز قیمت ها روز به روز بالاتر رفت تا جایی که امروزه خرید یک خودروی چینی کاری سخت شده و هرکسی نمی تواند آنها را خریداری کند خوشبختانه کماکان خودروهایی مانند JAC از کیفیت خوب و قیمت تقریبا مناسبی نسبت به سایر برندها دارد.

چینی اصفهان اس 5

کمی درباره ماشین های موجود در بازار ایران

برند جیلی GEELY :

جیلی برند خودرویی شرکت بین‌المللی خودرو جیلی (GAIC) است که بخشی از گروه هلدینگ جیلی است که در سال 1986 تأسیس شد. جیلی اولین خودروی خود را در سال 1998 عرضه کرد و به یکی از رهبران در زمینه علمی و فناوری تبدیل شد. . از سال 2009 جیلی در بازار روسیه و ایران به شکل چشم گیری حضور پیدا کرد.

 

برند JAC:

JAC Motors یک شرکت تولیدکننده خودروهای تجاری دولتی چین است. این شرکت در هفی، استان آنهویی، چین مستقر است. استقبال عالی این خودرو در کشور چین باعث شد که در سال 2012 چیزی حدود 445،000 خودرو به فروش برساند که رکورد جالبی برای این شرکت می باشد. کشور ایران نیز خودروهای JAC با مدل های متنوعی در بازار حضور دارد. مدل های JAC J3، JAC S5، جک سودوی سدان، جک J5، JAC S3، JAC T8 در بازار وجود دارد.

 

برند لیفان:

لیفان توسط مخالف سیاسی سابق یین مینگشان در سال 1992 به عنوان یک تعمیرگاه موتورسیکلت با 9 نفر کارمند تاسیس شد. مینگشان سابقه طولانی در درگیری با مقامات دولتی دارد، اما در حال حاضر رابطه مثبتی با حزب کمونیست چین پیدا کرده است. این شرکت در اصل “مرکز تحقیقاتی اتصالات خودرو چانگ کینگ هونگدا” نامیده می شد. در سال 1997 به گروه صنعتی لیفان تغییر نام داد و  در سال 2003 به ساخت اتوبوس گسترش یافتت، در سال 2004، لیفان به عنوان “بزرگترین تولید کننده موتور سیکلت خصوصی در چین” نامیده می شد. امروزه خودروهای لیفان توسط شرکت داخلی ایران مونتاژ می شود.