ردکردن این
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هیوندای

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هیوندای

کمپانی هیوندای موتور یکی از بهترین کمپانی خودروسازی در دنیا به شمار می رود. که در سال 1967 در کشور کره جنوبی تأسیس شد و در مرکز آن شهر سئول قرار دارد. سالانه بالغ بر 1.6 میلیون دستگاه خودروی هیوندای در کره تولید می شود. حدود 75 هزار نفر از سراسر جهان در این شرکت فعالیت دارند و در 193 کشور، محصولات برند هیوندای به فروش می رسد. در حال حاضر در ایران نیز، هیوندای کره ای از پرطرفدارترین برندها محسوب می شود؛ زیرا محصولاتش از تنوع بالایی برخوردار است. شرکت هیوندای مانند سایر برندهای خودروسازی در جهان از جدیدترین فناوری ها استفاده می کند. گیربکس یکی از فناوری هایی است که در سال های اخیر، تغییرات قابل ملاحظه ای داشته است. در حال حاضر، در خودروی هیوندای از گیربکس اتوماتیک استفاده می شود که نسبت به گیربکس های معمولی دارای اتصالات منحصر به فردی است. تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای در ایران به علت کمبود نیروی متخصص و در مقایسه با دیگر کشورها، سخت تر است.

تعمیر گیربکس هیوندای بستگی به نوع خودرو و سال تولید آن دارد. در اغلب موارد، کاهش سطح روغن گیربکس و عدم سرویس به موقع خودرو می تواند مشکلاتی را در گیربکس هیوندای ایجاد کند. بهتر است برای تغییر روغن گیربکس به مواردی از جمله میزان مسافت طی شده و زمان های تعیین شده توسط کمپانی هیوندای توجه کرد. اگر مشکل ایجاد شده در گیربکس به موقع تشخیص داده شود می تواند از افزایش هزینه تعمیرات گیربکس جلوگیری کند. اگر تعویض روغن گیربکس به موقع انجام نشود و حتی برای تعویض آن از روغن اصل و مناسب استفاده نشود، ممکن است پس از مدتی، مشکلاتی را در چرخ دنده ها و اتصالات گیربکس ایجاد کند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای

ساییده شدن چرخ دنده ها در موقع حرکت و تعویض دنده روی هم می تواند ناشی از کاهش سطح روغن گیربکس یا کیفیت پایین روغن گیربکس باشد و به همین علت تعویض دنده به سختی انجام شود. گیربکس در مقایسه با دیگر قطعات خودرو بیشتر دچار خرابی می شود و این باور افرادی که گیربکس اتوماتیک هیوندای به تعمیر احتیاجی ندارد، کاملا اشتباه است. نوع خودرو و میزان خسارت وارد شده در گیربکس می تواند نقش بسیار مهمی در هزینه و تعمیر گیربکس هیوندای داشته باشد. اگر مشکلی در گیربکس خودرو ایجاد شده باشد باید در اسرع وقت نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. در غیر اینصورت سایر قطعات داخلی گیربکس و موتور نیز دچار خرابی می شوند.

اولین اقدام: برداشتن گیربکس

هنگامی که آسیب داخلی در گیربکس وجود داشته باشد باید آن را از خودرو بیرون بیاوریم تا مشخص شود که در داخل خودرو چه مشکلی وجود دارد. اتوکلینیک تخصصی سید همراه با تیم متخصص و مجرب خود، تمام قطعاتی که نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند را شناسایی می کنند و در صورت مشاهده آسیب جدی نسبت به بازسازی آن اقدام می کنند. در اینجا، همکاران محترم کلینیک سید قیمت قطعات و کار خاص را به شما می دهند.

دومین اقدام: تعویض کامل گیربکس

متخصصان بازسازی گیربکس کلینیک سید، کل انتقال را در گیربکس رالف از بین میبرند تا هر قسمت را به درستی از نظر آسیب و سایش بررسی کنند و در نهایت مشخص شود که کدام قطعات باید تعویض شوند. 

سومین اقدام: جمع آوری قطعات جدید

ما قطعات گیربکس جایگزین مانند مبدل های گشتاور بازسازی شده را برای جایگزینی در خودرو داریم. رایج ترین علت خرابی در گیربکس های اتوماتیک، مبدل های گشتاور است.

چهارمین اقدام: تمیز کردن قطعات قابل استفاده

قبل از نصب گیربکس، اجزای آن به خوبی تمیز می شوند. ما از بهترین ماشین های تمیز کننده و روش های مناسبی استفاده می کنیم تا همه چیز، قبل از بازسازی گیربکس به نحو احسن انجام شود.

پنجمین اقدام: انتقال را بازسازی کردن

کارشناسان ما دوباره تمام قطعات گیربکس را جمع می کنند. قطعات جدید یا بازسازی شده جایگزین قطعات آسیب دیده می شوند. از طرف دیگر، پس از تمیز کردن قطعات سالم مجددا آن ها را روغن کاری می کنند.

ششمن اقدام: دوباره نصب کردن گیربکس

در این قسمت، نصب دوباره گیربکس در خودرو پس از بازسازی کامل آن صورت می گیرد.
به طور کلی، اگر از مالکان خودروهای هیوندای هستید و قصد تعمیر خودروی خود را دارید به اتو کلینیک تخصصی سید که با داشتن تیم حرفه ای و متخصص در زمینه تعمیراتی از جمله (تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای، تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا، تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا، جلوبند، زیربند، موتور، کلیه خدمات تعمیرات الکترونیک وغیره) فعالیت دارند. بهترین راهکار برای شما خواهد بود.